herbalife gezonde sportvoeding verantwoorde sportvoeding herbalife sport voeding herbalive Fit in Balans - onafhankelijk Herbalife distributeur   Klant login>>>

Herbalife sportvoeding en prote´ne supplementen


Home
Advies aanvraag
Bestellen
Afslanken
Aankomen
Vitaliteit
Sportvoeding
Recreatief
Recreatief plus
Duursport
Duursport plus
Krachtsport
Krachtsport plus
Extreme sport
Alle voedings-
producten
Uiterlijke verzorging
Alle Verzorgings-
producten
Zakelijke kans
Documentatie
Recepten




Gebruik gezonde natuurlijke sportvoeding van Herbalife op prote´ne basis en verbeter prestaties en verkort hersteltijd na sport of wedstrijd.

Waarom Herbalife als sportvoeding?

  • Geavanceerde voedingstechnologie
  • Snel opneembare brandstoffen
  • Hoog kwalitatieve eiwitten / prote´ne
  • Gemakkelijk, praktisch en lekker

Of je nou een wedstrijd speelt, op je fiets een berg afdaalt of een flink aantal baantjes gaat zwemmen, je lichaam moet een topprestatie leveren. Maar dat valt niet mee als je je zo futloos voelt dat je liever op de bank ligt dan in het zwembad.

Er zijn steeds meer aantoonbare bewijzen dat een uitgebalanceerde voeding in de sport het verschil kan betekenen tussen winnen en verliezen. Kapitalen worden uitgegeven aan trainingskleding, sportmateriaal, sportvloeren, grasmatten, goede trainers en coaches, waarbij voeding altijd een sluitpost is. Of erger nog, voeding, de brandstof voor het lichaam, geheel niet ter sprake komt.
Hier laten we zien hoe sporters hun voedingsgewoonten kunnen veranderen waardoor het herstelvermogen en de prestaties verbeterd kunnen worden.

Herbalife biedt producten die helpen bij zowel het leveren als bijvullen van brandstof en bij reparatie en renovatie. Onze producten bevatten hoogwaardige koolhydraten, prote´nen en essentiŰle vetzuren die goed verteerbaar zijn en makkelijk worden geabsorbeerd. Deze voedingsstoffen heeft het lichaam nodig om optimaal te presteren. Dus wilt u graag die extra energie om een topprestatie te kunnen leveren, dan mag Herbalife in uw leven niet ontbreken.

U wilt de allerbeste prestatie leveren? De winnende checklist:

# 1. Uw lichaam is net een auto. Het heeft brandstof nodig om te kunnen functioneren.
- Uw spiercellen werken net als een brandstoftank
- Opgeslagen koolhydraten zijn een bron van snelle energie
- Eet voor het sporten koolhydraatrijke voeding zodat de energievoorraden in uw lichaam worden gespaard.

# 2. U kunt uw lichaam het best van brandstof voorzien door energierijke voeding te eten.
- Eet zes tot vier uur voor het sporten een uitgebreide maaltijd
- Eet twee tot drie uur voor het sporten een lichte maaltijd
- Neem een half uur voor het sporten een tussendoortje
- Als u fanatiek aan sport doet, moet 50 tot 60 procent van uw dieet bestaan uit koolhydraten

# 3. Laad uw accu weer op.
- Vul uw energie tussentijds aan bij trainingen die langer dan een half uur duren
- Drink vloeistoffen met enkelvoudige koolhydraten

# 4. Als u lang achter elkaar actief bent, spreekt u uw reservetanks aan.
- Uw lichaam begint vet te verbranden ("in de vlammen van de koolhydraten") na ongeveer 18 tot 20 minuten van aŰrobe training (middellange tot lange afstand)

# 5. Drinken, drinken en nog eens drinken.
- Het is heel belangrijk om het vocht dat u tijdens de training verliest weer aan te vullen
- Zorg ervoor dat u tijdens het sporten elke 10 minuten iets drinkt.
- Wacht niet tot u dorst krijgt

# 6. Prote´ne is cruciaal om de spieren te onderhouden en te laten groeien.
- Uw lichaam heeft voldoende prote´ne nodig om adequaat te functioneren en het beschadigde weefsel te herstellen.
- Zorg ervoor dat u dagelijks voldoende prote´ne binnenkrijgt: 1.0 tot 2.0 gram per kilo lichaamsgewicht. (1.0-1.5 gram/kg voor balsporten zoals tennis, golf, voetbal en honkbal, en 1.5 tot 2.0 gram/kg voor de zwaardere sporten zoals marathonlopen en bodybuilden).

# 7. Prote´ne versus koolhydraten.
- Koolhydraten bieden snelle brandstof voor de spieren
- Prote´ne helpt bij reparatie en renovatie en helpt om de spiermassa op peil te houden.

# 8. Optimaal brandstof innemen en bijvullen.
- Eet binnen een half uur na het sporten koolhydraatrijke voeding
- Kies voor licht verteerbare koolhydraten, die worden omgezet in glucose en in de spieren worden opgeslagen als glycogeen (snelle brandstof)

# 9. Om uw hersteltijd te verkorten.
- Voldoende prote´ne
- Voeding met antioxidanten
- Voldoende water drinken

# 10. Benut de meerwaarde van voedingssupplementen.
- Extra vitaminen en mineralen bevorderen de chemische reacties en regulerende processen in uw lichaam.
- Voeding met antioxidanten kunnen de hersteltijd helpen verminderen
- Supplementen zijn vooraal nuttig voor sporters met een verminderde afweer.


 


Home - Algemene voorwaarden - Privacy policy - Contact - Links - Achtergrondinfo - Sitemap

Copyright ę 2001-2005 Fit in Balans

Herbalife sportvoeding, sportvoeding, vitamines sportvoeding, verantwoord snel en effectief afslanken/afvallen, afslanken zonder zorgen, afslanken dieet product, dieet afvallen, dieet recept afvallen, dieet voeding, afslanken dieet product, prote´ne dieet, herbalife distributeur Nederland en BelgiŰ, herbalife producten, informatie over dieet,  dieet voeding, vitaal afslanken, verantwoord afvallen, dieet recept, dieet afvallen, afvallen met herbalife